Pandafish

  • Home
  • Over ons
  • Diensten
  • Projecten
  • Nieuws
  • #pandalife
  • Contact
  • Facebook
  • Instagram

Golden Baguette: Loyalty campagne en Social Media voor Lantmännen Unibake

Lantmännen Unibake zijn trotse bakkers van de heerlijkste bakkerijproducten, zoals croissants, zoetigheden en klassieke broodproducten. In de zomer van 2018 loopt de Golden Baguette campagne, waarbij bakkerijen en broodjeszaken dagelijks kunnen meedingen naar 250 euro aan Pastridor-producten en een hoofdprijs van maar liefst 10.000 euro.

Pandafish werd ingeschakeld voor het online uitwerken van de campagne en het opzetten van de Social Media van Lantmannen Unibake. Na het uitwerken van de grafische elementen bouwden we op een zeer korte tijdsspanne een campagne website die zowel op desktop als tablet mooi weergegeven wordt.

Naast het genereren van ruim 500.000 unieke codes die geintegreerd werden in het productieproces, ontwikkelden we een op maat gemaakte website en administratieve module voor de opvolging en bepaling van de winnaars. Het hele systeem werkt vol-automatisch. Een perfect (en legaal) beheer van de gegevens van de deelnemers zorgt dat Lantmannen Unibake haar resources juist kan besteden in deze campagne.

Contacteer ons voor uw B2B-campagne

Deel dit:

https://www.pandafish.be/projecten/golden-baguette…

Volgend project

Sprimoglass Event

Pandafish

Eiermarkt 13-17 bus 7
2000 Antwerpen
Belgium

+32 (0)485 38 93 22

  • Home
  • Over ons
  • Diensten
  • Projecten
  • Nieuws
  • #pandalife
  • Contact
  • Grafisch ontwerp
  • Web Ontwikkeling
  • Strategie
  • Online Marketing
  • Vacatures
  • FAQ

Snel een vraag stellen?

Footer formulier

Facebook

Instagram

Cookies Privacy Terms & conditions

© 2012-2021 Pandafish. All rights reserved.